Satın Almama Günlükleri - 8. Hafta/2017

Bu devirde ne satın aldığımdan çok, neyi satın almadığımın daha kayda değer olduğunu düşünüyorum. Kendimi motive etmek içinse bloguma her hafta dikkatimi çeken belki de gözümün kaldığı ancak satın almadığım ürünleri not etmeye karar verdim. 

Vintage tarz tokalar ve metal kutuları ilgimi çekse de kullandığım şampuan bittikten sonra zeytinyağlı doğal sabuna geçiş yapacağımı hatırlayarak almadım.
Kinder Surprise Şirinler Kayıp Köy Serisi'nin çıkmış olduğunu görsem de almadım. 4'lü kutuda 2 tane Şirinler oyuncağı çıkıyordu üstelik. Sanırım artık hevesimi aldım.


Madame Coco'daki defterlerde gözüm kalsa da evdeki onlarca defteri doldurmaya değecek henüz hiçbir girişimim olmadığını hatırlayarak almadım.


Ortalama 3 ayda bir dergilerden tarif denediğimi hatırlayarak çikolatalı tarifleri merak etsem de almadım.

Peki, siz bu ürünleri beğendiniz mi? Yoksa, hiç aklınızda yokken satın alma kararı vermenize mi yol açtım? Durun! İzlemeden ayrılmayın.



İyi geceler
Tabii uyuyabilirseniz...






17 yorum:

  1. hahah, harikaymış. sanırım ben de yapacağım bu listeden. çok beğenip almadığım tonlarca şey var şu kapitalist sistemde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Nelerde gözüm kaldı?" listeni bekliyorum sevgili Büşra :)

      Sil
  2. Hha 😃 zorla insanın aklına soktunuz şu an 😃 hepsini merak ettim tatlıları özellikle merak ettm 😃

    Merabalar bu arada yine yazmayi unuttum ben 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, hayır durun yapmayııın! Bu yazının amacı o diiil :):)

      Sil
  3. Ama sen şimdi benim de aklıma girdin :)) Özellikle bende tatlı olanı merak ettim şimdi :)) Benim de var ama ne yaparsın :)) Çok güzel olmuş ama iyi fikir :) sevgiler Yeni hali de Çok güzel olmuş sayfanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz kaldım, sen de miii! :) Hayır, hayır lütfen hanımlar bakın yapmayın. Ne ben bunları yazdım ne de siz gördünüz tamam mı :):)

      Sil
  4. Çox faydalı və bilgiləndirici bir video bu. İnsan utanır özündən. Hər kəs durmadan aldığı bir çox məhsulu reklam edərkən sizin daha fərqli və anlamlı bir addım atıb almadıqlarım başlığı altında paylaşım etməniz çox təqdirəlayiqdir. Təbriklər və çox təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu içten yorumunuz için ben çok teşekkür ederim.
      Çok etkilendiğim bir video. Kaç kez izledim bilmiyorum.
      Şimdiye dek rastlamamış arkadaşlar da görsün istedim :)

      Sil
  5. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Esram Dove şampuanın daha ilk kez alıp kullanmaya başladım,son derece de memnun kaldığım için ve şampuanların saçıma hiç de iyi gelmediği için bunu kullanmaya devam etmek istediğim için sanırım almaya devam edeceğim..senin zeytinyağlı şampuan ile ilgili ayrı bir post yaparak bu fikrimden beni caydırmanı ümit ederek tatlı yanaklardan öpüp gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi ablacım, benim de şampuanım biteli birkaç gün oluyor. Tamamen zeytinyağlı sabuna geçtiğimde bir yazı yayınlarım inşallah :)

      Sil
  7. Ay harika bir ilham verdin bana :)) hazır tasarruf günlüğü yapıyorken. Şu dove şampuanda benimde aklım kaldı ama almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarruf günlüğün nasıl gidiyor? Gelişmeleri bekliyorum :)

      Sil
  8. Bu benim de aklımda olması gereken konu. Bazen ve özellikle bu aralar kendimi kaptırmış gidiyorum. Hayırlısı :) O şirinleri oğlumda çok istedi ama almadım. Eskiden seri tamamlandı kaybedildi. Neymiş şimdi yeniden alacakmışız oldu canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kinder sürprizden bir seri tamamlamak ciddi bir sabır ister bilirim. Bence de kaybetmemeliydi küçük bey :)

      Sil
    2. Aynen öyle parayı sokaktan süpürmüyoruz sonuçta... Seri tamamlanana kadar aynısından çıkan kaç şirin ve şirineyi dağıttğımı hatırlamıyorum. O derece.

      Sil